Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Εξευτελισμός, ανίδεοι και αναίσθητοι "γιατροί"!!! (1)

Παραπεμθήκαμε σε ένα Νοσοκομείο Παίδων, για να κάνουμε την εγχείριση αφαίρεσης των μικτών εσωτερικών οργάνων. Αυτό λέγεται "γοναδεκτομή". Αυτή η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή (όταν είσαι σχετικός, βέβαια) και γίνεται λαπαροσκοπικά. Η λαπαροσκόπηση είναι απλή κι ανώδυνη διαδικασία, σου περνάνε κάτι βελονίτσες από την κοιλιά, σου αφαιρούν το περιεχόμενο και τέλος! Παίρνεις μεν κανονική νάρκωση, αλλά μετά από μια μέρα πας σπίτι σου! Τόσο απλό ρε παιδιά! Όταν έχεις να κάνεις με σχετικούς γιατρούς, όχι άσχετους και ηλίθιους!

Αρχικά, οι γιατροί εκεί δε γνώριζαν το σύνδρομό μου και μου έλεγαν πως θα μου κάνουν μια εγχείριση και όλα θα πάνε καλά, θα έχω και περίοδο, μόνο παιδιά ίσως δεν κάνω, αλλά θα το δούμε κι αυτό...

Λάθος φίλε μαλάκα γιατρέ, στην περίπτωσή μου δε μπορώ να έχω περίοδο, γιατί δεν έχω ωοθήκες σάλπιγγες και μήτρα και σίγουρα δε μπορώ να κάνω παιδιά, εκτός αν η μήτρα ήταν κανονική και απουσίαζαν απλώς τα άλλα, η μήτρα μου όμως είναι δύο χιλιοστά, δεν φαινόταν ούτε σε υπέρηχους ούτε σε αξονικές! Εσύ από πού το συμπέρανες ότι μπορεί να έχω περίοδο και να τεκνοποιήσω βρε μαλάκα; Είσαι τυχερός που δεν ήμουν ενήλικη γιατί θα είχα κάνει μήνυση σε πολλούς από σας και σήμερα, αντί για διευθυντές σε κλινικές, θα ψάχνατε δουλειά ρε αλήτες!

Εκτός από την ανιδεότητα, με υπέβαλαν σε εξευτελιστικές διαδικασίες:
με εξέταζαν ολόγυμνη γυναικολογικά και ήταν παρόντες (δεν είχαν πάρει τη συγκατάθεση κανένα) 10 γιατροί που με άγγιζαν, με εξέταζαν και δήθεν μιλούσαν αγγλικά για να μην καυταλαβαίνω τα σχόλιά τους. Πέστε μου, ποιο μέσο παιδί 15 χρονών δεν καταλαβαίνει έστω λίγα αγγλικά; Εύχομαι να αναγκαστείτε να εξεταστείτε ολόγυμνοι μπροστά σε πολλούς ανθρώπους, πανηλίθιοι καργιόληδες αναίσθητοι γιατροί των δημόσιων απαράδεκτων νοσοκομείων! Άι στο διάολο!

Δεύτερον, ο ένας από αυτούς μου έβγαζε γυμνές φωτογραφίες για το αρχείο του χωρίς να μας ρωτήσει, μπροστά στον πατέρα μου και στη μάνα μου. Και καλά αυτός είναι παιδόφιλος μαλάκας, οι γονείς μου τι παρίσταναν εκεί μπροστά του, ήθελα να ήξερα...!!!

Τρίτον, ο ανίδεος παιδοχειρούργος από ιατρικό εγωισμό δε δέχτηκε να παραπεμφθώ αμέσως στην αρμόδια κλινική εφηβικής γυναικολογίας άλλου γνωστού Νοσοκομείου, που ήταν το πλέον αρμόδιο για την περίπτωσή μου, και όταν μάλιστα από το εκεί νοσοκομείο, τους πρότειναν να με παραπέμψουν εκεί για την εγχείριση, οι γιατροί το σχολίασαν καυστικά και ειρωνικά. "Δεν τους έχουμε ανάγκη, μπορούμε κι εμείς να σας κάνουμε την εγχείριση..." Μήπως να το ρίχναμε στα ζάρια, ποιος από όλους θα με αναλάβει; Βλάκες όλοι... Εγωιστές και ανίδεοι!

Ο μαλάκας ανίδεος γιατρός λοιπόν πήγε να με χειρουργήσει με ολική νάρκωση και όχι με λαπαροσκόπηση (!). Αποτέλεσμα; Δεν μπορούσε καν να ξεχωρίσει ποια είναι η ουρήθρα και ποια η είσοδος του κόλπου μου, ενώ πριν με είχε εξετάσει επανειλημμένως μπροστά και σε άλλους γιατρούς και ευτυχώς εκεί ο ιατρικός εγωισμός του τελείωσε και αποφάσισε να μη με χειρουργήσει εκείνος, αλλά να με παραπέμψει στην άλλη κλινική.

Έτσι, εγώ είχα φάει όλη τη νάρκωση τζάμπα ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, μου έβαλε σε άσχετο σημείο τον καθετήρα, με αποτέλεσμα όταν ξυπνήσω, να κατουρώ αίμα και να πονώ φρικτά, όταν κατουρούσα, επί καμιά βδομάδα.

Όταν με είδε να κλαίω, μου είπε "Γιατί κλαις; Δεν θέλω να κλαις... Απλώς θα πας κάπου αλλού που είναι πιο ειδικοί..." Ας μην πω καλύτερα τι σου εύχομαι ρε μαλάκα! Ούτε μια συγνώμη δε ζήτησες! Άσχετε, παρολίγον δολοφόνε!

(συνεχίζεται το "θρίλερ")...

3 σχόλια: